دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
ر

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه منطقه کاشان طی پیامی ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ایران سقوط و انحطاط رژیم صهیونیستی را قطعی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر سابق حوزه علمیه منطقه کاشان طی پیامی حمله اسرائیل به ایران را محکوم کرد که متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

به بهانه حمله اسرائیل به ایران و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون سوابق قدرت این ارتش چهارم جهان در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه با حزب الله لبنان، گواه خوبی بر قدرت نمایی کاذب این رژیم جنایتکار برای جهانیان است.

تفاوت و تفاضل قدرت در دوئل بین این کشور اشغالی و جمهوری اسلامی ایران بسیار واضح است. با وجود پنج لایه گنبد آهنین وقتی موشک های تیز پرواز و گنبد شکن ما به آنجا می رسد حتی یک نفر در خانه خود نمی ماند و همه به پناهگاه می روند ولی در حمله آنان به ما همه در خانه خوابیده اند و کسی هم متوجه این حمله نمی شود.

آنها خود می دانند که سلاح های رو نمایی نشده ایران اسلامی، اگر به میدان مبارزه بیایند تمام موجودیت آنان به خطر افتاده و سقوط و انحطاط قطعی است. قوای مسلح قدرتمند و مقتدر و نیروهای مجرب ایران با تکیه بر قدرت لا یزال الهی توانایی آن را دارند که با حداقل قدرت نمایی قدرت پوشالی این کشور سراسر مغصوب را به سخره گرفته و زبان جهانیان را به تحسین وادار کند.

فرجی.کاشان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha